View Single Post
Sitat av Molly90 Vis innlegg
Bare vær så snill å les deg opp på ihvertfall mdma, som kan gi deg alvorlige konsekvenser av overbruk. I moderate mengder "er det greit".. Ikke ta store scoops av hjernen din.

Det med at du har bare prøvd en gang og tenker på det hele tiden er veldig normalt. Det går over etterhvert tenk så kjipt da å poppe emma en gang i uka, da forsvinner magien veldig fort.

Mitt råd til deg er å lese, spørre og få all info om det rusmidlet du skal innta, så du vet hva du driver med. Før, under og etter rusen er viktig. Ta vare på deg selv.
Jeg anbefaler også alle til å holde seg unna greier som slutter på "in" og piller. (Men dette er bare noen jeg personlig mener, da jeg mener det er dritt)

Virker som en smart og oppegående gutt, du vet nok selv hva som er best for deg. ☀️
Vis hele sitatet...
MDMA er ansett som en av de absolutt minst skadelige narkotiske stoffene. Trodde alle under 40 hadde fått med seg at det "hjernespisende" vrøvlet ikke har rotfeste i virkeligheten.

MDMA er forøvrig det kanskje minst egnete dopet til hverdagsbruk, utover de psykedeliske.


Tilbake til topic: Du er milevis unna narkoman, og med mindre du har arvet en god del millioner vil du ikke bli narkoman av kokain.

Avhengig er et definisjonsspørsmål. Utifra det du skriver og måten du beskriver rusopplevelsen på vil jeg si du er svært disponert for å brenne av alt av sparepenger eller kreditt på de neste ukene. Cola føles bra, og for noen føles det mye bedre enn andre. Du havner nok i sistnevnte gruppe.

Av rus til å klare hverdagen med er kokain ekstremt lite gunstig. Det er dyrt, det må administreres altfor ofte, og du vil befinne deg konstant på cola-nedtur.

Jeg har selv tatt kokain mer eller mindre hver dag, små doser vel og merke, i flere år. Er sykt glad for å ha gitt meg med det, og jeg ser at alt i alt ga det meg strengt tatt INGEN TING.

Heroin og speed er eksempler på "hverdagsdop". Kokain er et festdop, eller "øl-med-kompiser" dop.
Sist endret av Tøffetom; 1. mai 2014 kl. 14:38.