View Single Post
Sitat av mønstre Vis innlegg
Hei freaks

Litt bakgrunn:
Hadde en periode fjor sommer til november, da jeg akuratt hadde oppdaget rusens verden. Prøvde ut en del forskjellig (LSD, sopp, dmt, kokain MDMA... De mest vanlige) MDMA-bruken min var stor. Tok det flere helger på rad, men passet på å ikke ta for store doser (aldri over 250mg per kveld) etterhvert som "magien" begynte å forsvinne og nedturene værre, bestemte jeg meg for at nå får det være nok.

Har tatt det 3 ganger siden november, en av de tre gangene var en helg der jeg gjorde det lørdag og søndag. Fikk ikke noe serlig nedtur eller hangover, men opplevde nesten i to uker etter, ubehag i brystet (serlig venstre, lite høyre). Dette var ikke smerter, bare ubehag, som at det stakk litt av og til i hjertet (eller bryst? Har følt noe av det samme i høyre bryst, men mye skjeldnere) Har opplevd et par ganger i livet, at jeg plutselig får intens stikkende smerte i hjertet, men er bare å dunke på brystet så går det fort over. Det er samme ubehag jeg følte bare mye svakere, men flere ganger om dagen. Ubehaget ble svakere og svakere for hver dag, til det gikk over.

Noen som har opplevd det samme, eller vet hva det kan være? Skal på festival i nordnorge snart, og da vil jeg gjerne ha en bekymringsløs tur på MDMA der.
Vis hele sitatet...
Har opplevd det selv, da i kombinasjon med cannabis.

Det gikk lenger for min del, føltes som en "hånd" som knep rundt hjertet og strammet til. Samtidig strålte det nedover venstrearmen, og kjapp googling viste at det var symptomene på hjerteinfarkt. 1. nyttårsdag fyllakjørte det som da var damen min meg ned til legevakten, vi var pissredd begge to. Mens jeg satt der å ventet gikk det over. (Skjønte ikke hvorfor jeg ikke slapp forbi køen, men jeg følte meg nå trygg av å være der. Ville uansett ikke lage noe oppstyr, gitt min tilstand og nevnte fyllakjøring).

Om det er "ulv ulv" eller reell fare, det vet jeg ikke. Må nevnes at hjerteinfarkt ikke er noen vanlig bivirkning av MDMA, så jeg misstenker at det uansett ville gitt seg. Men det er ikke en sjanse det frister å ta når du ligger langt vekke fra nærmeste sykehuset, travleste dagen i året, og lurer på om du kommer til å dø..
Sist endret av Tøffetom; 11. juni 2015 kl. 19:15.