View Single Post
Jeg urinerer hos legen min, og da sjekker laboratoriet også "kreatinin nivået", noe jeg ikke forstår hvorfor. Men om dette kan være en form for "kontroll" på at det er ditt piss? Ergo, om du plutselig har et helt forskjellig kreatinin nivå en tiligere at de stiller seg skeptiske?
Er bare en tanke, men vet ikke desverre.

Edit:
Sitat av toreid
var en veninne av meg som måtte ta prøve og, hun spiste en hel løk eller kvitløk og drakk mye apelsin juice og fikk i seg mye vitaminer dagen før hun pisset, og hun pisset faktisk rent
Vis hele sitatet...
Her kan også ren å skjær flaks ha mye å si.. Testene er ikke 100% å stole på. Xn min røykte hele helgen, å returnerte til psykriatisk på mandagen, hun så groggy ut å dem tok en prøve. Denne var negativ.
Forøvrig ligger vel THC i fettet, så en løk og appelsin tror jeg ikke er et kjerringråd med mye funksjon. Ja, det står skrevet rundt på mange sider, men å satse på dette er heller vagt gjort. Flere av disse kan også ha vært "feilprøver", og på en mer "seriøs" side som var full av info ang urinprøver, hvor lenge stoff satt i etc stod det ikke at det var noe hjelp i dette. Husker ikke linken nå desverre.
Sist endret av møkk; 20. februar 2008 kl. 21:57.