View Single Post
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Den var rimelig tynn. Hva med å holde seg sånn halvveis saklig i det minste?

Ja, det er diskriminering, men det er diskriminering basert på reelle forhold, ikke fordommer og fremmedfrykt. Så det er mer nyansert enn at man bare kan kalle det diskriminering og ferdig med det.

Det siste du skriver fortjener ikke et svar engang.
Vis hele sitatet...
Wow, kompis, jeg skriver 2 ting. det ene er veeeeeeeldig saklig. DET ER ULOVLIG! enkelt og greit! Vi kan diskutere alt rundt det, men for å svare TS enkelt; Det er ulovlig. Så ja, jeg er veldig saklig.

2. Greit du kan syns jeg setter det på spissen, jeg syns ikke det. og Entropi har påpeket det flere ganger. Hvor går grensen? Om vi skal ansette mennesker som vi vet blir i jobben og jobber hardere enn noen andre kan vi se på statistikken og ansette unge single mannfolk som ikke har noe interesse av å starte en familie. Det er de vi veit vi kan satse på. Det er også et farlig felt å starte på. Og det er derfor vi har lover imot det. For viss jeg skulle starte et selskap, og det var ingen lover i mot det hvorfor i ALL VERDEN skulle jeg ansette kvinner som kan bli gravide? eller eldre? eller muslimer som skal faste? eller folk som kanskje doper seg litt? Da kan jeg gjøre som i USA og dopteste folk som kommer på jobb. Ja dette syns jeg er veldig saklig, fordi andre samfunn (som Britene, og USA) har tenkt i samme bane og endte opp i HELT feil spekter hvor sosialisme er et sjeldsord og arbeidere blir regelrett missbrukt.

Det er derfor jeg sier "It's a slippery slope"
Sist endret av Marori; 15. juli 2016 kl. 21:23.