View Single Post
Sitat av Isrsxd Vis innlegg
så lenge arbeidsgiver går med på det er det jo fritt fram, men prøver en å skjule det ville jeg kalt det svindel, for det er utgifter for arbeidsgiver i å opplære en ny en...
Vis hele sitatet...
Da regner jeg med du også regner det som svindel å ikke oppgi at man f eks lider av ryggproblemer og trenger mye tilrettelegging, har perioder med depresjon og medfølgende fravær på noen uker et par-tre ganger i året, er under utredning for hjerteproblemer og trolig trenger en operasjon, har et kronisk sykt barn som medfører mer fravær, etc etc.

Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Entropi: Selvfølgelig kan du få en som nesten er for god til å være sant og som du synes er verdt å vente på, men hva hvis vi setter det på spissen og den gravide er bittelitt dyktigere enn den som ikke er gravid?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke hun var for god til å være sann, kanskje ikke bedre kvalifisert enn hun andre en gang. Men det var elementer nettopp med livssituasjonen hennes som veide godt og vel opp for det faktum at hun var gravid fordi en mammaperm rett og slett ikke er en så jævla big deal i den store sammenhengen.
Sist endret av entropi; 15. juli 2016 kl. 20:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.