View Single Post
Vil du ha mye penger og gå å grue deg til hver en dritt-dag du skal på jobb, eller vil du ha en jobb der du tjener så du klarer deg + litt til, og leve livet i fryd og gammen? For all del, det er mulig å få en jobb du elsker, samtidig som du tjener gode penger.
Men poenget er at det er ikke pengene som gjør deg lykkelig (det er det du kjøper for dem). Det beste er nok å se på jobben i forhold til dine egene interesser, og så får lønna komme i annen rekke, mener nå jeg værfall.

Det må vel være NOE du intreserer deg litt for? Det er i grunn veldig vanskelig å komme med forslag når du er ute etter en spennende jobb, uten å nevne noe om interesser. Er du en person som liker å gjøre noe aktivt, eller trives du best forran pc-skjermen?

Noen av jobbforslaga her som folk synes er spennende, høres for meg drittkjedelig ut. Jeg synes at min jobb kanskje ikke er direkte spennende, men helt grei. Får farte rundt omkring over alt og sett verden, og kjøre snøskuter opp på fjelltopper, slipper å sitte inne på et kontor å gnu hele dagen.
Andre folk igjen, forstår ikke at jeg gidder å være ute i regnværet og tråkke i gjørma, og klatre ned i kummer og bli våt og kald og møkkete.

Hva som er "spennende" varierer helt fra person til person.
Sist endret av Sarv_2; 18. januar 2011 kl. 18:27.