View Single Post
konkurransene er de samme for alle de (som jeg kommer på på rappen ihvertfall), ser bare veldig lite folk fra nkf, noroff osv i resultatene. Dvs, nå i vår var det veldig mye bra fra nkf i en kategori i gullkalven (gamle gullblyantspisseren), fint lite ellers, men i den ene var det mye bra.

Prosjekter ja... vi gjorde nettopp en greie for IKEA som de må ha betalt 100-150000 for at vi gjorde (de betalte en ukes tur til amsterdam for txt+ad, reise og opphold), og der tror jeg nok absolutt at vi kommer til å se flere av ideene som blir brukt i kampanjer framover. Tidligere i høst har det også vært prosjekter for Rubicon (godt mulig at noen av programmene dukker opp etterhvert, men det tar nok et års tid ++), Frivillighetsprisen og First Hotels (var to av jentene i klassen som kom med konseptet Christmas Invaders som dere kan se på http://www.firsthotels.com/ - oppgaven var at de gjerne ville ha flere folk dit i jula).

Hvis storedyret kommer opp igjen etterhvert, og har det gamle innholdet fremdeles, så ta et søk etter noroff der, husker det var mye rart som kom fram der (men for all del - også noe bra!)

I bunn og grunn, så er jeg skeptisk til ALLE skoler der man bare betaler for å komme inn, og det ikke er noe virkelige krav utenom det.
Sist endret av atomet; 23. desember 2007 kl. 12:36.