View Single Post
Gusto:
Hm, noroff suger? Hvem djevel sier det

Har forøvrig selv studert der og syns da det er alt ettersom hvor mye innsats en gjør det til, minst en av medelevene jeg studerte med fikk jobb umiddelbart på Funcom. Og det fikk han ikke ved å lene seg til at læreren skulle komme med en magisk trylleformel som gjorde eleven til den beste digitale animatøren og 3D/Character Designeren på null komma null svisj.

Ser at studie-områdene har utvidet seg noe der siden jeg studerte, og at de endelig har delt opp fagområdene litt mer organisert enn de første årene. Det gleder meg, for jeg syns jeg fikk mye igjen for de årene - men jeg la i litt ekstra innsats utenom timeplanen, og foruten at jeg det første studie-året gikk på den smellen å sløse bort studielånet mitt på øl, øl og atter øl - så fikk jeg rettet opp den feilen på andre året. Litt klammeri med loven forhindret dengang tur til Monash, tror utenlands-studiene er organisert med andre nå, men alt i alt har jeg et positivt inntrykk av noroff.

Gleder meg at du har folk fra noroff, m.i. m.m i din stab, det er faktisk svært positivt. Det som er problemet er at disse som oftest går inn i studier uten bakgrunns-erfaringer, og før var det spesielt vanskelig å anskaffe seg jobb kun med studie-utdannelsen: som regel var det påkrevd et minimum av erfaring. All honnør til de som tør å satse litt på ny-utdannede eller utdannede med minimal erfaring og gi de sjansen til å jobbe i det kreative nettverket som deres utdannelse er rettet mot!

EDIT:
Sliter den dag i dag med 200.000 kr +/- i studielån så husk de som skal studere privat: Øl er ikke verdt dette slitet i etterkant!
Sist endret av paranoy; 20. desember 2007 kl. 20:42.