View Single Post
Sitat av Spawn2
Joda, bra tråd det her, flott at noen får greie på hvordan det fungerer og bla-bla-bla...herregud, er det ingen som lærte deg at du ikke skulle ta den dritten der eller? Å stakkars meg, jeg har gått tom for speed...og øl...? Du er 20 år og ligger i sengen og sutrer med øl på nattbordet? Hva med foreldrene dine eller søsken, tenkte du ikke på dem før du prøvde å gjøre deg selv til en zombie? I tråden din kommer det på en måte frem av du ikke ønsker sympati, men for meg virker det som om du er ute etter sympati...vel du får IKKE min. Dere som har barn selv, skjønner kanskje denne posten litt bedre.

Selv har jeg aldri prøvd noe sterkere enn sigarett og paralgin forte (etter en operasjon) og er jævlig stolt av det.
Vis hele sitatet...
Er vel litt dumt av deg å si sånne ting når du aldri har vært borti amfetamin-avhengighet eller bare amfetamin i det hele tatt. Du kan vel ikke direkte si at det er så lett som du beskriver det når du faktisk ikke aner noe om det.

Siden du skriver at du aldri har PRØVD noe sterkere enn sigaretter og paralgin forte. Med andre ord du har aldri drevet med de to nevnte aktivt og derfor har ingen forutsetning for å uttale deg om avhengighet av noe som helst.