View Single Post
Sitat av Behring09 Vis innlegg
Jeg har hatt paranoid schizofreni men den er ikke «aktiv» lengre som jeg bet, og går på quetiapin (gjort i 1,5 år)
Vis hele sitatet...
Det høres ikke ut som om schizofrenien din er spesielt inaktiv basert på hva du skriver her. Du både ser og hører hallusinasjoner, har vrangforestillinger om at kjæresten din er utro og har vanskeligheter med å skille mellom fantasi og virkelighet.

Sitat av Behring09 Vis innlegg
Men kan noen fortelle meg hva/hvorfor skjedde... og hvorfor det aldri har skjedd de 100 andre gangene jeg har vert på stukærn?
Vis hele sitatet...
Dette er egentlig ganske enkelt. Du begynte å hallisunere fordi du har snorta speed i flere døgn uten å sove (?) ikke bare én men over 100 ganger! Slikt hardkjør kan få selv sunne mennesker til å se og høre rare ting og du er allerede predisponert for ekstra mye mindfuck pga. diagnosen din. Fortsetter du i dette sporet så er det ikke utenkelig at du kan skade eller ta livet av kjæresten din i en psykotisk tilstand fordi du tror hun er utro med lizard-people eller noe annet dumb shit. Huet ditt takler ikke drugs så godt som du tror. Jo før du innser dette, jo bedre er det for både deg og omgivelsene dine.

Dette bildet er relevant: