View Single Post
påske update:

Da var 2gram ketamin "pulverisert" snortet og røyket.

Dette startet for ca 40 timer siden,

Iløpet av disse timene har "mat" inntaket vært på ; 82 marlboro, én øl, ett halvt glass appelsinjuice, en sjokoladedekket pretzel på 1.2cmx0.8cm, ett ukjent antall gram 4-Methylaminorex, 1.2gram ketamin og en pengeseddel av utenlandsk opprinnelse.


Dagen startet med at det ble gjennomført en tidligere muntlig avtale, gjort mellom meg og en veldig god arbeidskollega/kompis ; "Påsken er jo en perfekt høytid for og knarke seg glugg ihjel på"

Vi fikk 20g 4-Methylaminorex levert på døren (i landet jeg for tiden bor i er dette det mest utbredte og tilgjengelige stoffet) påsken har starta!

Dealeren vår og en aluminiumsfolie-ekspert røykte og snorta litt 4-Methylaminorex med oss, og en kompis stakk innom. Mange timer senere blir vi enige at det er klart vi må teste den flunk nye ketaminen min (som jeg forøvrig veldig vellykka "pulveriserte" i en non-stick stekepanne over ett kokende vannbad) Jeg er som veldig ofte forsøkskanin og kjører første linja på ca 100mg ketamin, den merkes men ikke veldig mye iogmed at jeg på den tiden er "på tent" etter ekstremt høyt forbruk av 4-Methylaminorex de foregående timene. Jeg bestemmer meg kort etter for og kjøre en ny 100mg. Etter dette blir jeg offesielt medlem av Tangerudbakken Borettslag. Jeg vaser rundt i ett ukjent antall timer og iqen har minsket med 90, det jeg drev med under disse timene er ; røyking, mange intersante samtaler med meg selv, røykte litt is (4-Methylaminorex kalles det her) samt ett hederlig forsøk på dialog med de andre medlemmene av denne påskesammenkomsten. Etter disse timene stikker dealeren vår og aluminiumsfolie-eksperten og vår felles kompis stakk hjem etter at de ble litt groggy av Ketaminen. Jeg og kammeraten min har ingen planer om og slutte av påskesammenkomsten, vi djer litt diskuterer litt musikk og snorter endel is. Is i dette landet røykes stortsett med en aluminiumsfolie "renne", aluminiumsfolie sugerør og en stykk nållighter.

Aluminiumsfolie -eksperten har tidligere lært oss hvordan vi gjør dette "the pro way" dealeren vår har i tillegg gitt oss streng beskjed om og kun røyke isen og ikke snorte den, viss vi bryr oss om egen helse. Vi bestemmer oss for og sette teori ut i praksis og etter en god stund sitter vi igjen med en helt grei, aluminiumsfolie "renne", aluminiumsfolie sugerør og nållighter. Vi bestemmer oss for og teste dette ut iogmed at begge to er veldig opptatt av egen og forøvrig andres helse. Etter en helt ok gjennomføring av is røykingen, ble vi begge enige om at dette var alt for stress og holde på med. Vi bestemte oss derfor for og ta på tenkehattene og komme opp med en ny løsning som er både bedre, lettere og mer praktisk.

Kort tid etter kommer jeg på vi selvfølgelig skal lage en "crackpipe bong" dette er jo både lett, praktisk og effektivt. Etter endel vasing ender vi opp med en etter vår mening perfekt variant av dette. "Crackpipe bongen" bestod av en 2 liters colaflaske, ett aluminiumsrør laget av en ølboks samt en renset og ren lyspære. Bongene fungere helt optimalt og vi er begge svært fornøyde med resultatet og den ekstreme effekten man får, vi snakker en stund om og slutte i jobben for og starte bong produksjon. Det siste er enda ikke avklart men har mine tvil. Vi er så fornøyde med bongen at vi bestemmer oss for og lage mer bongere i forskjellig størrelse og fasong (kameraten min deltok ikke så mye på verken produsering av deler eller montering av vår fantastiske nye livredder, iogmed at han hadde fikk en ekstrem "hangup" på og lage det perfekte aluminiumsfolie sugerøret og stadige tester av ny produserte sugerør. Dette holdt vi med på til ca 6 torsdags kveld. En kompis stikker innom, han spyr en gang for deretter og legge årets påsketur til en av byens mest lugubre bydeler, hvor damene er raske og bilene lette. Etter ett par bong trekk bestemmer jeg meg for og slenge meg i en taxi og stikke hjemover for og hente mer ketamin (tok bare med halvparten til og begynne med)

Jeg ankommer leiligheten til kompisen min (her ble forøvrig store deler av del én av årets påskesammenkomst tilberedt) men flunka ny ketamin, ny dusja og fin 30 minutter etter at jeg forlot årets påskesammenkomst lokasjon.

Så snart jeg går inn døra inntreffer katastrofen! Kompisen min presterer og skylle lyspæra i kaldt vann i vasken etter nok en vellykket bong demonstrasjon. Lyspæra sprekker såklart, ikke bare har vi varmet opp isen med en direkte flamme men over ett gassbluss på komfyren. Etter kort tids frustrasjon og ett par linjer is bestemmer vi oss for at her må noe gjøres!
Jeg sier raskt at dette fikser jeg, og begir meg ut i ett hav av private sikkerhetsvakter på jakt etter lyspærer. jeg klarer og ta med meg noen fra diverse gatelys, mopeder og heis taklys. Jeg ankommer åstedet, og etter noe knoting er alt tilbake til i sin skjønneste orden. Vi er begge svært fornøyde og feirer dagens bragd med ett par heftige bong drag, festen kan nå fortsette igjen!

Etter flerfoldige is linjer og bong drag, dukker en annen kompis opp. Han er fremdeles på jobb men har klart og overtale sjefen til hjemmekontor for dagen. Etter mye snakking, litt djing og endel mer is senere bestemmer vi oss for at tiden er inne for og teste ketaminen en gang for alle. Jeg deler grammet opp i ti linjer à 100mg. Jeg bedt om og begynne, vår nyvunnede bong suksess må selvsagt testes og jeg bestemmer meg for og slenge 100mg i lyspæra og gi gass. Etter mye hosting og bannskap får jeg endelig røykt opp greiene. Kompisen min er overbevist over at når man røyker ketamin skal dette "slå" med engang, etter en laber effekt bestemmer jeg meg for og slenge to linjer sammen og lage en 200mg gigalinje. Nå begynner ting og skje. Jeg slenger meg ned i sofaene og slenger på litt ketamin musikk jeg har blitt anbefalt her på freakforum. De to kameratene mine som også er med på morroa tar en 100mg linje vær og det ender opp med vi alle sitter godt planta i sofaen med en "trippy" visualizer på kompisen min sin 50" tv (kompenserer muligens for noe) jeg har kontroll på linjene, på en tallerken rett foran meg, i tilfelle vi skulle trenge påfyll. Kort tid etter overtaler jeg kompisen min til og ta en til 100mg linje, som den gode kameraten jeg er gjør jeg såklart det samme. Kompisen min gir meg tilbake seddelen min som vi brukte på linjene, denne tas hjertelig imot før den deretter rulles opp og jeg gjør per dags dato mitt livs største oppdagelse, seddelen inneholder rester og ketamin, dette gjør at jeg raskt ruller den sammen igjen for deretter og spise den i god tro på at dette var en kebab. Etter dette følger jeg opp med litt selv-snakking og mye vasing, men det er nå klart for meg jeg er i k-hole! Jeg jogger lett langs en akkord linje, etter en lang god samtale med Kim Jong Un (ble i ettertid fortalt at jeg snakket veldig mye med meg selv) har han klart og overbevise meg om og ta en linje eller tre til med ketamin, store grunner til dette gjaldt plasseringen av sistnevnte narkotikum. Jeg gir gass og fra her av er det endel svarte felt i hukommelsen, noe jeg husker var min store fascinasjon for hvordan man kunne slå av og på musikk.

Kort oppsummering fra mine erfaringer med ketamin
(har tidligere prøvd diverse psykedeliske stoffer, med en og annen badtrip i ny og ned) :
-Mildt, ufarlig men for personer som aldri har testa psykadelia tidligere kan det dog være en veldig rar rus
-Tung bodyload
-Visualz bør fremprovoseres av trippy videoer
-Null nedtur snarere tvertimot
-Under middels balansekontroll
-Og som sagt en veldig rar rus, min narkotika karriere inneholder begynner og bli forholdsvis lang og stor, selv om jeg til tider har lange pauser fra alt som gir deg bøter og eventuelle fengselsstraffer. Jeg har til gode og prøve ett stoff som gir en tilsvarende rus og derfor kan sammenlignes med ketamin. Rusen er vanskelig og forklare men man er under store deler ganske "lost", og fra mitt subjektive ståsted store problemer med og huske hele turen.
-Veldig bra for personer som kjeder seg og trenger noe for timedreping. Både kompisen min og jeg var helt sikre på at vi ikke hadde holdt det gående i mer en maks 15 minutter, før vi deretter sjekket youtube historikken for en bekreftelse på at ketamin-settet vårt ble startet for nærmere tre timer siden.

Det er nå fredag her, etter en forhåpentligvis kvikk blund på øyet, en pose eplebåter og en joint som jeg allerede har røykt, vender jeg tilbake til åstedet, og del to av årets påskesammenkomst kan fortsette.

Og om ikke annet skal ivertfall hjernen få stekt seg godt under årets påske. Kvikklunsj i solveggen og skigåing blir fraværende iår.

Til vi ses igjen ; Gledelig påske/passover(?)
Shalom

Ps: skriveleifs may occure, read above gibberish for possible hints and tips to why.

Hjernen er på god vei til og bli svidd, blir sunblock imorgen, scrolla raskt igjennom det jeg skrev. Beklager skrivefeil, dårlig setningsoppbygning /sammensetning.
Og en generelt veldig dårlig og rotete post.
Skulle det likevel være noe har jeg fremdeles tilgangene som trengs for og forklare mer, når disse løper ut er uvisst. Men bli ikke veldig overrasket viss de er borte iløpet av dager/dagen.