View Single Post
Sitat av Jokkerella Vis innlegg
Det er nå i allefall ikke meningen å snakke rundt alle andre her, jeg er ikke enig i den påstanden heller. Og det er helt sikkert ikke tilfellet heller, men poenget mitt er at det sannsynligvis blir utfordrende for enkelte å henvise til et skjermbilde - da gjelder det konkret et skjermbilde.
Vis hele sitatet...
Ja, det er utfordrende å vise til skjermbilde fordi det ikke er så konsekvent som de skal ha det til. Som blir nevt flere ganger her så føler mange seg konsekvent forfulgt og kneblet, og det er utfordrende å bevise fordi det ikke er tilfelle. Det er ingen som påstår at enkeltstående, vilkårlige slettetabber bør kunne dokumenteres med skjermdumper, men at ved konsekvent sensur burde det være lett.

Andre grunner til at man kan få innlegg slettet er på grunn av mangelfull eller ikke-eksisterende argumentasjon. - Jeg tror ikke det er alle som ser seg selv fra utsiden til enhver tid, heller ikke du når du fikk innleggene dine slettet.
Vis hele sitatet...
Igjen, det var poenget. Av og til er jeg uenig i avgjørelsen. Kanskje jeg har rett, kanskje jeg tar feil. Jeg tar det uansett ikke som et personlig angrep på ytringsfriheten min. Det hender jeg blir irritert, det hender jeg sier fra, og det har faktisk hendt at jeg får gjennomslag.
Sist endret av *pi; 11. april 2021 kl. 12:33.