View Single Post
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Ser det kan være vanskelig å diskutere enkelte emner her inne om crew og moderatorer står på samme side.
Vis hele sitatet...
Personlig synes jeg diffuse anklager som egentlig ikke betyr noe som helst gjør det langt vanskeligere å diskutere. Hvilke saker sikter du til, for eksempel? At moderatorteamet er noenlunde samkjørte i moderatorlinja på forumet er noe du burde forvente og egentlig verdsette. Eller mener du kanskje at vi er enige om alle saker generelt? Det er i så fall ganske lett å finne moteksempler, men jeg gidder ikke å prøve før jeg vet hva du egentlig påstår. Å måtte dra meningene dine ut av deg for å finne ut hva du er misfornøyd med gjør det veldig vanskelig å kunne gi deg saklige tilbakemeldinger.

Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Da vanker det ofte tusen motsvar og stakkaren som prøver å si meningen sin forsvinner i alle godt skrevne motsvar.
Vis hele sitatet...
Det er jo hyggelig å høre at du synes vi argumenterer godt, men det er litt forstemmende å se det vinkla som noe negativt. Ønsker du at vi skal argumentere dårligere? Eller at vi skal holde kjeft og ikke legge oss opp i diskusjonene? Jeg kan forøvrig legge til at jeg var langt mindre diplomatisk og rundhåndet før jeg fikk ansvar for andre enn meg selv, hvis det er en trøst...
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
For ikke å snakke om KP klubben som bastant gir KP bare crew eller mods sier noe.
Rævslikker KP kan man gjerne kalle det.
Vis hele sitatet...
Det er forferdelig irriterende og det soleklart sterkeste argumentet for å skrote ordninga i sin helhet. Det bør dog bemerkes at det finnes en tilsvarende klubb som alltid gir KP til de som er uenige med oss også, uten at det gjør saken noe bedre.

Heldigvis kan du skru av visning av KP nå! Gå inn på brukerprofilen din og huk av for de aktuelle valgene. Du kan fjerne KP-gnålet helt eller delvis. Anbefales!
Sitat av LaidbackJack Vis innlegg
Nå har ikke jeg fått slettet altfor mange innlegg selv men forstår hvorfor mitt fyllerør blir slettet.
Vis hele sitatet...
Ja, hvis man selv forstår hvorfor innlegg blir sletta, så navigerer man seg gjerne frem til linja på egenhånd og slipper å tråkke regelmessig i salaten. Det krever et minimum av sosial intelligens, men vi ber ikke akkurat om månen. De som ikke skjønner disse tilbakemeldingene på egenhånd, men heller konstruerer seg et narrativ der de selv, i rollen som misforståtte og tragiske helter blir forfulgt av det dogmatiske og sneversynte moderatorteamet... De tilpasser seg vår tolkning av reglementet i svært liten grad og ser gjerne flere innlegg forsvinne med tiden.
Sist endret av Myoxocephalus; 9. april 2021 kl. 23:33.