View Single Post
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det gjør dere konsekvent.Dere sperrer ute brukere på permanent basis. Uten begrunnelse. Du har selv begrunnet sletting med at synspunktet som ble ytret etter din personlige mening var feil. Skulle gjerne vist til innlegget men det er selvsagt slettet, i likhet med forrige tråd der dere møtte kritikk for modereringa deres. Habilitet er ikke noe man bastant erklærer at man har selv.
Vis hele sitatet...
La meg si det jeg sa forrige gang emnet var oppe til diskusjon: Dere som er så bastante på hva som slettes og hvorfor, kan ikke dere ta noen screenshots eller noe slik at dere har noe konkret å vise til? Det skjer jo "konsekvent", så det burde ikke være noe problem å gi resten av oss litt bevismateriale. Dere og crew vet hva som sto der. Alle vi andre har bare deres ord for det.

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det er fullt mulig at en youtube video inneholder nøyaktig den samme informasjonen som en bok, en vitenskapelig artikkel, eller forgyllet gulltavle gjemt i en hule på et fjell i tibet. Det er nesten så man skulle tro at motstanden mot å vise til youtube-videoer var skalkesjul for å sperre ute folk dere ikke liker eller er enige med. Heldigvis er dere jo fullstendig objektive i måten dere modererer og helt upåvirket av egne politiske oppfatninger, forholdet dere har til ulike medlemmer eller andre faktorer som bare er relevant i absolutt alle andre situasjoner der noen har maktposisjoner.
Vis hele sitatet...
Poenget er at det er en tidsinvestering du forlanger av folk. Å se en film tar tid. Å skumme tekst tar mindre tid. Det er ikke rimelig å anta at alle som ber deg om å utdype eller begrunne noe kan sette seg på Youtube den neste timen for å forhåpentligvis få svar på spørsmålene.

At du gjør et minimum av innsats i debatten er vel ikke urimelig? Hvis denne videoen inneholder ting du tydeligvis er interessert i å kommunisere videre, men du ikke gidder å ta fem minutter på å oppsummere den, hvor viktig kan den egentlig være?

Sitat av Hasjclowny Vis innlegg
Det har dere og det har dere har full rett til å slette meninger dere ikke er enige i. Det hadde bare kledd dere litt bedre om dere ikke påsto at modereringa deres er helt uavhengig av de politiske synspunktene til de dere modererer.
Vis hele sitatet...
Påstander om at crew har en politisk "agenda" er ikke verdt noe særlig i isolasjon - det blir påstått ganske ofte, men jeg har aldri sett noen utdype den noe særlig, eller komme med noen form for bevismateriale. Og jeg har spurt. Flere ganger.

(Det jeg har sett er at disse beskyldningene ofte kommer fra folk som har en litt annen debattstil enn man vanligvis setter pris på...)