View Single Post
Jeg har gjort noe svært lignende - bare at jeg gjorde det med vilje for å prøve.... Idiot som jeg er.

Det var i en periode med mye misbruk - "de glade rc-dager" som jeg også kaller de.
Enkelt fortalt ; Det å røyke dmt vs. å sette det iv har ikke store forskjellen "sånn eeegentlig" siden det tar ca 7 sekunder før hjernen reagerer på et trekk sig - det er de to inntaksmåtene som er raskest.

Dmt røykes somregel fordi det må blandes med en (og her kan de med reell farmakologi rette ivei om så) mao-hemmer eller hva enn det kalls for å tas opp oralt. Noe som ikke er helt ufarlig i seg selv dersom man står på *det meste*

Iv omgår man logisk nok denne prosessen da det ikke må igjennom noe førstepassasje med mage/tarm/lever før det når hjernen.

De som har røkt Dmt vet hvordan det fungerer, så selve funken lar jeg være å beskrive her.
Skammen derimot - skammen over å ha "misbrukt" dmt på denne måten - den var tung fordi det alltid har vært sett på som hellig - den sitter hos meg idag. Ts sin skam må h*n berette om selv - men jeg kan leve meg inn i det å bare ta feil av de to substansene samt å kuke det til så jævlig i kåken må være en pådriver.

Så alle små og store barn ; Nei man skyter ikke Dmt. Aller helst skyter man ikke noen verdens ting i en perfekt verden.

(Når jeg ser hva jeg har skrevet lander jeg på "dette må være det tommeste innlegget mitt ever, men hey, mandag ; kan ikke forvente bedre da =) )

@HanDuVet ; kan du love oss alle sammen at du ikke tar de noen-og-tredve substansene som er igjen i Pandoras eske samtidig...? <3
Tør ikke tenke på den når disse to gikk så ille, hohoy...