View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det er ikke han som har et problem, det er du. Du må takle dine egne følelser rundt dette. Kanskje fyren er ny i jobben, eller har fått klage fra sjefen sin på at han ikke sjekker ID ofte nok, eller at sjefen sier ALLE skal vise ID ved kjøp av øl og tobakk.

Du kan bli forbannet eller du kan le av det. Om du blir forbannet så dør du for tidlig av hjertefeil eller hjerneslag fordi du har stresset med ting du egentlig burde taklet annerledes. Ler du av det så holder du blodtrykket på normalt nivå også blir det etterhvert også litt flaut for fyren i kassa, så da "vinner du kampen".
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare en magisk knapp å trykke på inne i hjernen så ler man av det. Noen er skrudd sammen slik at man blir direkte opprørt når noen prøver å tråkke på en.

Jeg er personlig ekstremt sensitiv for de som viser makt o.l oppførsel uten rette mot meg. Har gått i terapi for det og en del andre issues i flere år og hos flere ulike psykologer, men det har hjulpet svært lite.

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Dette ønsker jeg dokumentasjon på.
Vis hele sitatet...
Der har vi den ekle arrogante spydigheten igjen.
Sist endret av K-Uche; 5. november 2020 kl. 15:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.