View Single Post
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
168
Sitat av Dartrix Vis innlegg

Den er jo småkjip. Slike historier har jeg sjeldent vært borti, så jeg merker at jeg tviler litt på han som har krypdyr under huden. På et eller annet punkt må man jo komme seg igjen, og gjør man ikke det blir det jo psykiatrisk avdeling som blir tingen. Kan jo også være at dette var en underliggende vrangforestilling som tilfeldigvis ble utløst akkurat i samme tidsperiode som psykedelika. Er vel en egen sykdom om jeg ikke tar helt feil. Han som angrep møblene sine og hoppet ut av vinduet merker jeg at jeg tror hakket mer på. Derimot skal du ta rimelig høye doser for å klare å bli aggressiv, og å ta så høye doser uten noen andre tilstedet er jo ren idioti. Desverre er det jo leit å høre slike historier. Overlevde kisen? Og er det noen mulighet for at de har overdrevet? Med slike historier som du har skjønner jeg godt at du er avholds.

Forresten, gratulerer med ditt nye grammatiske ordforråd! Skal doble dagens gevinst og minne deg på at ''Unner'' skrives som ''Under''. You learn something new every day
Vis hele sitatet...
Haha, merker at de to Tuborene jeg kveila etter forelesning fremdeles sitter i! Well spotted, og på kanten til flaut!

Kan dessverre ikke utdype så mye om doseringen gutta smattet i seg. Mr. Småkryp har vært inn og ut av psykiatrien som du nevner, men bor med en form for verge. Har mer eller mindre null form for kontakt.

Numero dos var dessverre ikke like heldig. Kom vel egentlig aldri helt frem hva han hadde puttet i kroppen, men LSD var bekreftet. For alt jeg vet kan det ha vært en blanding av ymse kjemikalier, men han hadde aldri puttet noen form for drugs i kroppen før syra. Var en merkelig sak.
Sist endret av Hydra; 6. oktober 2020 kl. 23:30.