View Single Post
Veldig bra skrevet, Men som jeg så var skrevet tidligere burde du snakke med noen og finne ut hvordan du kan komme deg vekk fra tankene.
har selv sniffet bensin og hallusinert men det du forteller om det du har opplevd blir jeg nesten redd selv.
Jeg kjenner meg igjen i noen av situasjonene du har opplevd. Det med hallusinasjoner, men har selv sniffet noen ganger men har aldri fått noe skikkelig rus.

Men en dag når jeg gikk langs veien med en kompis så smalt det plutselig. Jeg kjente jeg blei helt varm og pekte på en skog og sa ''det er en jungel der borte'' Noe som bare datt ut av meg av en eller annen merkelig grunn. samtidig når jeg pekte bort mot toppen av trærna så kom setngingen 3 ganger om igjen. Det virka heller ikke som om det var min stemme som sa det, det minna meg om stemmen til roald amundsen. Og for vær gang den setningen kom om igjen svevde jeg nærmere og nærmere opp mot toppen av trærna. Det var ganske skremmende og for jeg trodde jeg skulle stå sånn for alltid helt til det stoppa den tredje gangen. Også snudde jeg meg mot kompisen min og alt han sa kom 3 ganger om igjen. Og det samme skjedde med annsiktet hans det kom nærmere og nærmere for vær gang orda kom om igjen.

Etter det som skjedde har jeg ikke sniffet. Det skremte meg litt rett og slett.
Jeg vil fraråde alle og sniffe noe slags løsemidler
Sist endret av nano91; 1. september 2008 kl. 01:04.