View Single Post
Mako Infused
twisted shroom's Avatar
Trådstarter
875
Sitat av thrashskater
Forstår det må være vanskelig å snakke med en psykolog om dette. Selv har jeg ting jeg gjerne skulle tatt opp med et menneske som kan forstå meg, men tør ikke nå frem. Dine problemer høres dog langt værre ut en mine. Selvom det andre sier her, om at du bør tenke noen år frem, kanskje høres litt klisjéaktig ut, så er det faktisk en lur tanke, og absolutt noe å vurdere. Vil du virkelig fordrive tiden din med å bruke hallusigene stoffer, og kun se frem til dette, eller faktisk ta det store steget, og prøve å beseire det helvetet du er i nå?

Om du er på jakt etter en hobby, eller generelt prøver å finne noe du kan gjøre for å fordrive tiden effektivt, anbefaler jeg deg å begynne å trene. Pump som et helvete. Når du kommer inn i en velfungerende treningssyklus er du bitt av basillen. Pumping har hjulpet meg ekstremt på å komme tilbake på rett spor. Du blir langt mer opplagt, og du har en hobby som er god for kroppen din.

Men for all del, ta dette opp med noen som virkelig vet hva det er snakk om, prøv å ring en av nummerne speq ga. Jeg er sikker på at de har langt mer konstruktive ting å komme med, enn visse andre her...
Vis hele sitatet...
Hadde du sagdt begynne å jogge, så kunne jeg forståt det. Men pumpe? synes det er meningsløst as, for ikke noe bedre helse og slikt av det, har heller ikke lyst å bli en svær jævel.