View Single Post
Trådstarter
14
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Serequel gjør akkurat det motsatte med hjernen og kroppen som Amfetamin i all hovedsak. Kutter dopamin bla.

Har brukt Serequel i perioder før, også etter amfetamin. Bestandig fått munchies eller veldig matkick av det. Spesielt på søtsaker ol. Om man legger på seg av medisinen alene er jeg usikker på, tvilsomt.

Man blir sløv, nedsatt blodtrykk mere matlyst osv så det i seg selv gir vektøkning, ikke selve matlysten men at man spiser mere og hjertet jobber mindre samt man blir sløv og mindre aktiv. Det er vanlige bivirkninger.

Amfetamin er som sagt det motsatte, hjertet jobber hardere. Man blir rastløs og spiser mindre. Det mister man vekt av hvis man til vanlig hvis man ikke er veldig aktiv og spiser lite da.
Vis hele sitatet...
Jeg ble ufattelig trett og sløv første månedene, etterhvert gikk det over. Jeg har aldri tenkt over at livsstilen min har forandret seg underveis. Før seroquel var jeg veldig fysisk aktiv, nå gidder jeg absolutt nada. Hjelper ikke på vekta det heller. Aldri tenkt over at det kan være en "følgefeil" det og? Det ene drar det andre med seg da. Har prøvd telling av kalorier med et og annet kaloriøkt døgn og to for å få ting i gang igjen, men etter 4 mndr og 5kg så gadd jeg ikke mer. Kroppen reagerer ikke.