View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har gjort så mye dumt og ukritisk på Rivotril, spesielt med Alkohol. Får selvsagt ikke delt alt.
Overdoser, kriminalitet, vold og løgner er stikkordene.

Her var jeg ute å kjøre 100%. Ukesvis, månedsvis uten annet enn blurry glimt av minner. Bare av rus, pushing av knark i Brugata og farting rundt i Oslo.
Rivotril daglig, tosifret antall. Spedde på med alt annet jeg kom over. Race to the bottom og wohoo det gikk fort

Rivo, speed og pils innabords før jeg bestemte meg for å spontant klokka 02 på natta å handle inn 30 med fart for videre flytting og fortjeneste.
På Rivo gjør man *hva enn* man føler for. "Konsekvenser" blir et fremmedord.
Add en sekspakning og god Amf og så har du en rusa idiot. Som er greit, men dessverre er idioten rastløs i tillegg og klør etter å finne på noe "lurt" kriminelt.

Ringer en som sikkert var lagra som "*navn* speed og kork"
Heldigvis speedfreak - alltid våken og tilgjengelig.
Ikke alltid like sammenhengende oppe i huet.
Kommer an på hvilket våkendøgn han er på naturligvis

Drar til kåken og det første jeg ser er en jente som må ha vært i de sene tenår. Shit, hun er bevisstløs og fullstendig komatøs på et skittent drittsoverom. Korka over.
Prøver å vekke men får beskjed om at alt er bra.

Okay, blod over alt på veggene, Her skytes det alltid, overalt. Tydelig stukekåk.

I stua satt jeg meg ned med to karer, er visst de jeg skal handle Amfetamin av. Han ene bor her og det er trafikk hele døgnet.
Nærmeste jeg har vært et typisk amerikansk "trap house". Bare jævlig skittent og fullt av elektronikk og stukegreier.
Flere random narkiser flyr rundt, speeda med diarekjeft og "gode ideer".
Sier jeg som også, på mitt verste, var en skitten narkis.

Jeg spør om de forskjellige typene er bra. På bordet er flere store poser med ulike typer Amfetamin. Stinker makka. Et par vekter, sprøyter osv.
Mindre zip-lock bægger strødd utover til eventuelle kunder.. som meg f.eks.
Jeg spør om den tørre fordi jeg ikke liker marsipan (våt Amfetamin) og bare plutselig mekker han et skudd med et fuckings halvgram Speed og setter det i halsen på kompisen - Eh, ja speeden funka. Det ble fart på kompisen og det var ikke skuespill, jeg så skuddet og hvordan han tweaka.

Så kommer det enda en av de som bor der inn døra med sånn 6 sykler han har stjålet med avbitertang. Sykkellåser er jo tynne som spisepinner.
Da får jeg nok av stemninga og den forbanna typiske, stressende speedstukeviben
Handler og går kjapt for å sjekke på jenta som hadde korka over.
De andre holder meg på avstand fra henne, men jeg ser en fyr enten gjøre klar en pumpe med fart til injisering eller plugging.

Må bare vekk fra det ekle stedet.

Tanken på å ha vært et sånt sted med så fortapte mennesker, med så skitten livsstil, det plager meg.
Man vil jo ikke bli en del av det eller identifisere seg med sånt.
Angrer kraftig på denne og de andre gangene lignende ting foregikk. Har opplevd mye ekkelt i Oslos kriminelle/rusmiljø og i leilighetene

Overdoset på Rivotril + Alkohol + diverse annet i den grad at jeg kollapset hjemme og hjertet stoppet - HLR måtte ordnes av først dama og faren hennes (svigerfar)og så ambulansefolka da de kom. Så ble såklart mor og dermed far informert og mamma ble jo helt ødelagt av bekymringer..
At jeg tok valg som førte til at rusproblemene mine ble så brutalt åpenbart på et blunk for mine aller nærmeste, som betyr verden for meg, holder meg enda våken. Skyld, skam. Såklart samvittigheten - dårlig.