View Single Post
Tok en gang 4mg xanax og hadde beef på den tiden med noen farlige folk og endte opp med å ringe de å true de osv, våknet dagen etter på med kun 5 xanax igjen som virket rart for jeg hadde 20 og masse øl bokser på stue bordet 2 uker etterpå blir jeg banket opp og fikk høre hele historien.


En annen gang hvor jeg (førstegang) hvor jeg tok rivotril. Hadde hentet et glass og litt hasj, tok 2 stykker å fant ikke mobilen min så går jeg inn i stuen å ser knust glass og mobilen min sitte på boret inntil en vase sånn den kunne filme så kjekker jeg videoen som ble filmet der har jeg meg sitte å spise rivotriler å røyker opp hasjen som jeg ikke husker noen ting av, så kommer politiet på døren å sier de har fått melding om bråk som jeg nekter for, så stikker de jeg stikker ned, å spiser flere rivotriler så hadde det vist gått en dag, politiet kom på razia jeg sitter der med glasset i hånden de sier de skal ha det med batongen oppe jeg fyller hånden med så mange rivoer jeg kan å kaster de i kjæftn å tygger de før de tar batongen rundt nakken min å kaster meg ned i bakken å på med håndjernene de kjører meg til legen for å kjekke om jeg kunne komme i fyllearresten legen mente jeg ikke kunne for jeg hadde fått i meg for mye rivotril så kjører de meg opp på rusakutten hvor jeg måtte være pappa kommer (var 16-17 på den tiden) jeg sovner våkner et par timer senere hvor jeg får iden av å rømme som jeg gjør så jeg tar den ene sjangsen når en fyr skal ut å ta en sigg å løper ut døren uten sko, og løp til nermeste busstasjon å stakk til sentrum hvor jeg møtte en kompis å fikk et par piller han sa var morfin å vi røykte en jay, så gikk jeg hjem fordi jeg hadde et par piller som jeg hadde strød utover gulvet så spiser jeg de og våkner opp på rusakutten.




Har mange fler som jeg tror er litt for drøye til å dele med dere