View Single Post
I ungdommen en gang hadde jeg kjøpt xanax på 1mg, visste ikke hva det var på den tiden. Så trodde jeg man måtte ha store doser for rus så jeg tok 6 stykker. Endte opp med å stjele en parfyme til 3 tusen kroner på en butikk Tok den ned i bokseren og kompisen min så på meg og sa ER DU DUM, så gikk jeg ut av butikken med parfymen og så gikk alarmen og jeg løpet og Så datt parfymen ned buksen og gadd ikke ta den opp så møter jeg kompisen min som klikker og tar meg opp etter genseren og skriker JEG BLE FAEN TATT FOR DET DU GJOR. Så sier han andre kompisen min chill det går fint. Så ser jeg 2 politi biler kjøre i gaten og jeg begynte å løpe så ringer dealeren min meg og sier han har hentet hasjen osv jeg sier, jeg har snuten etter meg du må vente litt så sier han vi kan ikke møte deg om du har snuten etter deg og legger på, jeg stikker hjem og sover. Og våkner neste dag og ringer og spør om hasjen vi hadde deal på dealere min sier den var solgt som var veldig dumt for jeg hadde fått skam bra pris på en halv plate\: