View Single Post
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Det ville jeg nok ikke gjort. Om politiet lukter hasjen på utsiden så sparker de nok døra inn temmelig raskt.

Kullfilter evt. heller spise hasjen din kan nok være en grei løsning.
Vis hele sitatet...
Skal litt mer til for at politi sparker inn en dør, enn at noen kanskje har røyka en joint der inne.
Isåfall må du være ekstremt uheldig og ha skikkelig bygdesnut på besøk.

Hadde selv 3 politifolk i leiligheten min forrige uke, ikke pga cannabis, men de bemerka at det lukta "urt", men påpekte kjapt at de ikke var her for å pågripe noen for å ha røyka seg en joint.

Tilbød dem en cookie hver fra et kakefat i stua, hvor de humra godt og spøkte "Tror ikke jeg tar sjangsen på å spise cookies her hos dere as gutta", hvorpå den eldste politimannen spøkte "Vel, jeg begynner å bli litt gammel, så jeg kunne egentlig tenke meg å prøve en sånn jeg"

God stemning, bra politifolk. Skal nevnes at det tok 1 time før vi åpna døra etter mye banking og romstering i gangen utenfor (vi hadde noia seff). Hoppa i dusjen for å ha en unnskyldning i tilfelle de faktisk skulle ta døra og lure på hvorfor vi ikke åpna...
Dette skjønte sikkert politi, så de var veldig hyggelig og påpekte som sagt at de ikke var her for noe narkorelatert med en gang jeg snakka med dem.

Man kan altså ganske trygt ignorere de en stund, med mindre du er mistenkt for større saker hvor det er snakk om fare for bevisforspillelse og lignende. Da kan det hende de tar døra di fordi de tror du kanskje står og flusher drugs i do...