View Single Post
Sitat av lokei Vis innlegg
Heisann, begynte for 2 år siden å eksperimentere med cannabis, røyker dette jevnlig den dag idag, typ 5-10 joints dagen.
Er i dag 19 år gammel, og har til nå prøvd liner med X på fylla, kjente ikke noe spess utenom at eg ble våken og ikke kubbings når eg kom hjem.
Tok LSD i fjor sommer, hvor det gikk litt i hodet på mine kompiser, noe som har trigga dyp angst, men er over knekken og har jobbet mye med meg selv.
Har så tatt mdma krystaller 4-5 ganger ifra januar av, der eg denne helgen tok 3 drops på 0.7, 0.8 og til slutt 0.9.....
Har veldig lyst å prøve kokain, en gang, og vet med meg selv at eg har dyp respekt for dop. Er ikke typen til å hele tiden hunte mere doser osv, liker å nyte det og ikke ta ting i bruk for mye..
Hvordan skal eg gå frem første gang med bruk av kokain? Er det innafor å blande med Mdma? Er det noe merkbart fysisk etter førstegangsbruk? Dårlig hjerte osv? Eller går det fint å ta EN gang
Vis hele sitatet...
Du sier du har respekt for dop, men du har pakka i deg ~2,5 GRAM mdma på en helg?

Dette er nok til ~20, og griller hjernen din...

Noe sier meg at du kommer til å prøve coke uansett hva folk her måtte si.

Og nei, etter all sannsynlighet er ikke EN gang farlig for deg, men det kan du ikke vite før du har prøvd.

EDIT: Så nå at du svarte mens jeg skrev, så da var ikke forbruket ditt så voldsomt som først antatt, men du har allikevel tatt MDMA veldig ofte. Du sier også at LSD ga deg angst, kanskje på tide å ta en pause fra alle drugs..?
Sist endret av wolfc; 23. juli 2018 kl. 20:17. Grunn: svar fra TS