View Single Post
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Pochahontas Vis innlegg
Les tråden først og kommenter senere (ikke omvendt), det handler om å bytte ut en intern HD. Det er ikke snakk om mangel på noe. Du kan vel ikke snakke om gulerøtter når praten handler om epler.

Ja jeg synser, jeg jobber ikke som epleteknikker, har aldri gjort det og kommer aldri til å gjøre det heller. Da må jeg vel "synse min mening"? Hvis alle som poster noe her inne må jobbe med de tingene man skriver om profesjonelt så blir det jammen ikke mye diskusjon i et diskusjonsforum - da kan man vel heller lage et leksikon...
Men "synsingen" min er i mine øyne kvalifisert synsing, om han som skal bytte HD mener noe annet, ja da gir han vel bare "beng" i mine meninger, er ikke værre.

Dessuten er ikke temaet sort/hvitt - det er helt sikkert grånyanser for når Apple synes det er greit at du har gjort noe og når de synes det er direkte ugreit.

Det er da vel bedre at fyren det gjelder får tilbakemeldinger om at det kan muligens gi han problemer senere enn å bare kjøre på med bla bla bla, forbrukerrett bla bla bla.
Vis hele sitatet...
1) Jeg har lest tråden og jeg vet hva den handler om. Det jeg kommenterer er din påstand om at reklamasjonsretten frafaller ved et inngrep, og det sier jeg at ikke stemmer. Det jeg refererer til som mangel er hvis maskinen på et senere tidspunkt skulle slutte å fungere, og Halalgeir da velger å reklamere på denne mangelen.

2) Syns i vei, men henvis gjerne til kilder hvis du ikke selv er en autoritet innen emnet.

3) Det er sikkert grånyanser for hva Apple syns er greit, men det er heldigvis ikke opp til dem å avgjøre hvorvidt noe er greit eller ei. Hvis mangelen (en evt. skade senere) ikke er forårsaket av deg som forbruker, så gjelder reklamasjonsretten.