View Single Post
Sitat av magziii
Det med at munchies forsvinner etterhvert er bullshit. Jeg har røyka hver dag (kultan litt i det siste) i ca ett halvt års tid. Som sagt spiste jeg ett halvt kilo smågodt igår + en hel haug med andre ting og jeg er rimelig sikker på at delta-9-tetrahydrocannabinol hadde en brikke med i spillet
Vis hele sitatet...
Man er ikke ferdig "utlært" på cannabis fordi man har røyka hver dag i 6 mnd. Man er heller ikke skikkelig innrøyka. Bygget opp litt toleranse, ja den kan jeg være med på, men det tar nok mye lengre tid før du kan konkludere med at sånn er det når man røyker hasj hver dag. Da synes jeg det er litt rart å proklamere at noe som helst er bullshit.

Jeg kan nemlig fortelle deg det, at søtsuget blir mindre etterhvert som man venner seg til å være skækk 24/7. Det er en følelse man lærer seg å kjenne igjen, og ignorere, eventuelt gjennkjenne som ekte sult og ikke søtsug. Sukker er med på å dempe effektene av cannabis, så det er ikke videre lurt å røyke en feit en og hive i seg en halvkilo sukker etterpå.


Spise seg god og mett før man røyker hjelper bra mot suget etter sukker, og ta litt påfyll av mat (ikke snop/brus/sukker) mellom hver røykings.. Formen man får med full mage er mye mer behagelig.