View Single Post
Planlegger en fleintripp til helgen, og er litt i småstuss i forhold til hvordan jeg kommer til å reagere på det. Har riktignok spist flein en gang før, men kun i veldig liten dose (10-12 stk). Effekten var liten.
Grunnen til at jeg er litt i stuss er at jeg kanskje ikke har den sterkeste psyken, og har litt depresjoner og angst til tider (ikke i noe spesielt stor grad, har kommet seg betraktelig siste året). Ellers har jeg et bra sosialt liv. Erfaringer med rusmidler: røykte hasj bortimot daglig før, men har lagt dette på hyllen nå som følge av at det forsterket mine tidligere angst-symptomer...

Har tilbrakt en god del timer foran pc-skjermen og lest og forberedt meg ganske godt, så kunnskapsmessig vil jeg si at jeg godt nok rustet. Fyller snart 18, er kanskje ung, men er mentalt sett eldre enn mange andre på min alder. Er også veldig fascinert utifra det jeg har lest og lært om psykedelika hittil, og tror det er en mulighet for at det kan sette ting litt i perspektiv for meg. Føler at det er viktig jeg understreker at det absolutt IKKE noe jeg tester for rusen sin skyld... Men for å grave litt dypere i meg selv, og mitt eget sinne.

Nå til spørsmålet: er dette veldig dumt av meg, med tanke på tidvis angst og depresjon?

Har alltid vært en veldig tenkende, filosofisk person... Er noe ved psykedelika som fanger interessen min, og tror jeg muligens kunne dratt god nytte av en slik opplevelse.
Sist endret av -tly-; 15. oktober 2009 kl. 00:20.