View Single Post
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Helt ærlig så det eneste jeg ville gjort var å bytte kjøling, GPU til 1080 når den kommer og nytt kabinett. Alt det andre du har fungerer helt strøkent til spill som kommer senere.

Sitat av The Riddler Vis innlegg
Jeg ville gått for en god vannkjøler ettersom luft lager mye støy på heavy load.

Skaff deg en ny SSD disk slik at du kan nyte raske loading screens etc - dette er nesten et 'must' disse dager.

Det skal ikke så fryktelig mye til å spille de nyere spillene på høy grafikk, men du må klokke cpu'en hvis den skal klare å henge med.
Vis hele sitatet...
En god vannkjøler så tenker du på Corsair? De er ihvertfall ikke noe bedre enn luftkjølt. Etter min erfaring av endel forskjellige merker med luft og vann, så er luft best. En Noctua NH-D15 er ekstremt god. Du hører såvidt viftene spinner. Og nei, luft lager ikke mye støy på heavy load, det er mer omvendt.

Ny SSD disk trenger du heller ikke, da Evoen du har nå fungerer veldig bra enda. Selvom du hadde byttet den ut så hadde ikke loading screens gått noe kjappere av den grunn.

Og nei, du må ikke klokke cpu'en for at den skal klare å henge med. Selvfølgelig, hvis du vil ha mere kraft for CPU krevende programmer/oppgaver så kjør på. Men du trenger ikke det hvis du bare skal spille spill.

EDIT: Leste innlegget ditt igjen, og da er det greit å bytte SSD. 60GB kan være litt smått
Sist endret av HanDuck; 12. mai 2016 kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.