View Single Post
Opprinnelig postet av Surrehu
Og de som klager på sexscene... slapp av! Filmen hadde rett og slett vært for tørr uten, og den danse scenen var ganske hot, den krydret filmen mener jeg! Det går ikke an å lage en så alt for ensformig film
Vis hele sitatet...
Krydret? Jeg ville sagt den scenen hev hele gryta ut av vinduet og ned til tiggerne.
Og var det noe som ble ensformig så var det den scenen.

[quote]Opprinnelig postet av Surrehu
[b]
[i]
Du skal ikke være så sikker på det, hvis du legger i sammen det han "faren" av matrix sa og det Neo gjorde på slutten, vil jeg påstå at det finnes en/flere matrixer. Men jeg er ikke sikker enda selv, skal se den mange ganger til
Vis hele sitatet...
Det var det jeg mente.

Opprinnelig postet av ROFLe
Cmon da folkens. At knapt "10%" av filmen inneholder kjærlighetsscener må man bare tåle. De måtte jo få fram at Neo elsket Trinity, og omvendt. Dette er på en måte viktig, på grunn av det valget Neo tar helt i slutten.
Dessuten kan man dra med seg dama på filmen, og bruke kjærlighetsscenene som en unnskyldning.

Men jeg må nok se filmen et par ganger til for å forstå alt det som skjedde på slutten. Engelsken ble litt for avansert til tider, i den scena hvor Neo prater med arkitektet bak Matrix. (Hvit bakgrunn der teksten var, så det var umulig å lese).
Vis hele sitatet...
Vi har allerede forstått at han elsker henne. Godt nok også, trenger ikke å preike på at storken kanskje banker på døra.

Jeg hadde med meg dama, men unngikk å gjøre noe, ettersom jeg hele tiden satt med en liten forventning av at noe viktig skulle skje i flmen.. Eneste som skjedde var at jeg gjespa.

Og jeg skjønner ikke hva du snakker om teksten for. Jeg leste den uten problemer når han snakka med Arkitekten jeg.