View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Ingulf Vis innlegg
Det skjedde på hospitset i Møllendalsveien. De ble funnet i Arna, og de hadde en bevæpna aksjon og krimtekninsk undersøkelse av en kommunal boligblokk i Lonemarka i Arna.

Kjenner hun som ble drept og tre av de sikta i saken. Utrolig tragisk sak for både offerene og de sikta. Ut ifra det jeg har hørt så tror jeg de ble drept i affekt, og at gjerningsperson var veldig sint.

Bodde selv på det hospitset i møllendalsveien ett år før dette skjedde, så veldig ekket og tenke på. Utrolig tragisk hele saken, og det har definitivt påvirket meg i form av at jeg er blitt betraktlig mer paranoid og ikke leng
er vil oppholde meg på disse "vannhullene" hvor man finner mange rusmisbrukere.
Vis hele sitatet...
Hvordan er voldtekt og kaldblodig maktdrap affekt???? Klart at det må ha vært sykt stemningsleie i sving men å kalle det gjort i affekt høres ut som at det ble gjort i forsvar eller uten noe valg og bagatelliserer den torturen med overlegg det var. Det er overhodet ikke synd på gjerningsmennene!

Å omtale offeret som en fitte er også så unødvendig, hvem russtukere er ikke det? Det gir ingen grunn eller forståelse for en sånn handling uansett.