View Single Post
Sitat av Martin1d Vis innlegg
Hadde iallefall holdt meg langt unna den R2B greien der. Tar en liten quote fra siden deres.

"If you had bought Bitcoin for $1 000 Back in 2013, they would have been worth more than $3 million today. Some people did and it changed their lives, a nice place to live, a new car, nice holidays, but most of all; more time to spend with their loved ones."

Hvis de må reklamere såpass for sin egen coin er det mest sannsynelig ikke noe god ide å kjøpe den
Vis hele sitatet...
Akkurat de skriver ikke noe om seg selv bortsett av å skryte av et konsept de har ingenspmhelst dokumentasjon for og de prøver å hype opp seg selv ved å referere til hvor mye de tjente som gikk tydelig inn o BTC that’s it de har ingenting. I mine øyne er det bare tull og fanteri. En ting som er veldig viktig å være klar over er at det er dokumentert at KUN 1% av alle IOC som blir startet klarer å gjennomføre det og skape de store verdiene de hyper om. IOC er ikke noe for meg personlig men ta en titt på denne https://ico.decentralized.id/ den virker ganske interessant for de som digger IOC
Sist endret av Voodoome; 15. januar 2018 kl. 06:32.