View Single Post
Hei

Jeg begynte å røyke hasj ganske tidlig i år. Dette har aldri vært noe problem for meg. I sommer prøvde jeg LSD for første gang sammen med kjæresten min. Han har tatt det en del ganger før. Jeg tok 180ug, og vi trippet i huset mitt, og de to hundene mine var til stede.

Vi var godt inni trippen, 4-5 timer, og jeg hadde enda ikke noen visuals eller noen ting. Hvis dette fortsatte under de få timene som var igjen av trippen, så vet ikke jeg hvordan LSD er. Hva som er så spesielt med det. Jeg følte meg egentlig helt edru. Vi bestemte oss da for å røyke en joint. Dette gikk fint, også kom alt til meg på en gang. Visuals, tanker og alt. Dette var syre. Jeg fortalte alt jeg så, følte og tenkte. Munnen min gikk i ett sett! Det var utrolig gøy å se alt jeg så. Vi gikk inn og jeg fikk i tankene at jeg SKULLE spise opp min siste tacolefse, for jeg ville bare gjøre noe normalt som en edru person. Dette fikk jeg ikke til, da jeg fikk latterkick.

Mens jeg lo så la jeg plutselig merke til noe med tiden. Jeg kunne se nåtid, samtidig som jeg så nåtid bli om til fortid. Det var grådig spaced, og freaket meg egentlig ut. For jeg visste ikke hva syre gikk ut på.
Det var da jeg begynte å få negative tanker. Så badtrippet jeg. Under trippen prøvde jeg og kjæresten min å roe meg ned, men jeg ble aldri helt calmed down. Det lille stresset kom alltid tilbake.
Trippen var ferdig og alt ble til normalt igjen. Det gikk fint.

I ettertid når jeg har røykt hasj, så føler jeg at jeg tripper igjen, og dette føles litt ut som badtrip. Ikke like heftig som på syre da. Jeg har sett en del på "psyched substance" på youtube, og ser at dette er ganske normalt. Jeg roet ned røykingen, også begynte jeg igjen for noen uker siden. Men hver gang jeg røyker nå, så blir jeg ganske stresset, også blir jeg veldig redd. Jeg klarer å roe meg ned, en ikke helt, ikke før rusen er over. Det minner meg igjen om badtripp på syre, men samtidig ikke. Jeg føler dette er annerledes igjen.

Så mitt spørsmål er - jeg vet hva jeg gjorde "feil" på syre, men det som har skjedd de siste gangene jeg har røykt, kan det være fortsatt pga syre? Eller er det min mentalitet, og mine tanker ang røyking?

Jeg kan legge til at jeg har aldri hatt psykiske problemer. Jeg fikk kyssesyke seint i sommer, og dette har påvirket meg veldig psykisk, og jeg er mye sliten. Jeg er fortsatt syk og føler jeg ikke har så veldig god psykisk helse for tiden.

Kan dette da være grunn til det som hender under hasjrusen?