View Single Post
Sitat av fågelwrap Vis innlegg
Jepp, du har perprp, darkrp osv..
Hva mener du egentlig med politi og røvere?
Vis hele sitatet...
Som nevnt tidligere
Sitat av Munchies Vis innlegg
Folk loker rundt for seg selv og f.eks grower weed i en leilighet for å tjene penger, så hvis snuten får mistanke om det kan de spørre mayor i byen om "warrant" så de kan bryte opp døra de og sette deg i fengsel og sieze planta de

Gun dealere lager seg en liten butikk hvis de føler for det å selger våpen, man kan ha våpen som glock, five-seven og andre håndvåpen. Men for å ha større våpen trenger man gun license som man kan få av police chief'en eller mayor

Gangstere pleier å samle seg og gjøre ulovlige ting som Money Printere, Weed og Drug Labs osv, innimellom kanskje de prøver seg på å bryte seg inn på Police Department og sette fri alle i fengsel og kidnappe mayoren for så å kreve penger for å la han gå
Genialt spill, hvis jeg skulle velge hadde alle som ble født i verden fått en gratis versjon av Gmod
Vis hele sitatet...
Jeg har allerede fått ett problem..
Når jeg skal joine en server. Så når den nesten er ferdig med å laste, slutter gmod å funke.
Det starter med at vinduet låser seg, ingen ting reagerer. hvis jeg spammer Ctrl+Alt+Del så kommer det opp "Hl2.exe has stopped responding". Hjelp? har googlet men finner bare problemer, ingen løsing.
Husker jeg slet med noe av det samme på css wayback, jeg har restartet steam,gmod og pc'en flere ganger.
Takker for hjelp

Når jeg først kom inn på serveren fikk jeg nå "Buffer overflow message."
Den meldingen fikk jeg bare på friendly fire.

Failet litt.
"Buffer overflow in net message"

Fu!
Fikk en annen error nå, noen som vet hva?
Har innstalert Wiremod og den andre som er i OP.
ble to load virtual file system!

Lua initialized (Lua 5.1)
WireMod Installed. Version: 2517 (EXPORTED)
Couldn't include file 'DarkRP\gamemode\cl_init.lua' (File not found) (<nowhere>)
[cpp]
There was a problem opening the gamemode file 'DarkRP/gamemode/cl_init.lua'


Registering gamemode 'DarkRP' derived from 'base'
Sending 8 'User Info' ConVars to server (cl_spewuserinfoconvars to see)
Scanning for downloaded fonts..
Reloading Particles..
Disconnect: ERROR! Reliable snaphsot overflow..
Disconnect: ERROR! Reliable snaphsot overflow..
Vis hele sitatet...
Mere error!
Registering gamemode 'DarkRP' derived from 'base'
Sending 8 'User Info' ConVars to server (cl_spewuserinfoconvars to see)
Scanning for downloaded fonts..
Reloading Particles..
unrecognized conditional test GPU<2?$STARTFADESIZE in particle/vistasmokev1_min_depth_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$ENDFADESIZE in particle/vistasmokev1_min_depth_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1_min_depth_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1_min_depth_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/spray1/spray1_streak
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/spray1/spray1_streak
unrecognized conditional test GPU<2?$STARTFADESIZE in particle/vistasmokev1_add_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$ENDFADESIZE in particle/vistasmokev1_add_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1_add_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1_add_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1/vistasmokev1_fire2
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1/vistasmokev1_fire2
unrecognized conditional test GPU<2?$STARTFADESIZE in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$ENDFADESIZE in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$STARTFADESIZE in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_addself_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$ENDFADESIZE in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_addself_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_addself_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1/vistasmokev4_addself_nearcull
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/spray1/spray1_addself
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/spray1/spray1_addself
unrecognized conditional test GPU<2?$STARTFADESIZE in particle/vistasmokev1_fog_add
unrecognized conditional test GPU<2?$ENDFADESIZE in particle/vistasmokev1_fog_add
unrecognized conditional test GPU<2?$BLENDFRAMES in particle/vistasmokev1_fog_add
unrecognized conditional test GPU<2?$DEPTHBLEND in particle/vistasmokev1_fog_add
Disconnect: ERROR! Reliable snaphsot overflow..
Disconnect: ERROR! Reliable snaphsot overflow..
Vis hele sitatet...