View Single Post
Setter pris på omtanken folkens. Siden denne tråden er blitt en slags potensiel-junkie-in-the-making dokumentar tenkte jeg å gi en oppdatering. Er blitt noe fysisk avhengig, får en medium-sterk forkjølelse når jeg går 2-3 dager uten. Er ikke uutholdelig, men når jeg presterer dårlig på jobb pga angst (som var der før heroinen og) er det lett å unnskylde at jeg bare skal ta litt. Noe annet jeg har merket er at jeg ikke gidder å skrive på forumet, eller chatte med folk, med mindre jeg har noe innabords. Som regel bruker jeg "bare" 2-3 dager i uken, så schedulet mitt er å ha det chill halve uka, og så dritt resten. Siden forbruket mitt er såppas lite er det ikke for vanskelig å slutte eller ta pauser, men problemet er at jeg ikke har lyst. Men husarbeid er jeg fremdeles flink til

Angående inntaksmåte, så bytter jeg på mellom skyting og snorting. Syns faktisk ikke snorting er så kjipt selvom nåla er bedre, det har sin sjarm og jeg slipper strevet med sprøyter og koking osv. Men hovedgrunnen til at jeg ikke skyter fast er fordi årene blir fucked til helvette om de ikke får hvile en gang i blant. Hmm, etter fredagen skal jeg prøve meg på en pause frem til lillejulaften.
Sist endret av bloodshotEyes; 13. desember 2013 kl. 03:45.