View Single Post
Sitat av Diversity Vis innlegg
Har tatt masse speed før og vet hvordan det føles, tok vel til sammen 8 stk 2014 på 24 timer, fikk liksom bare de fysiske symptomene som mdma gør med en bare uten glede feelen, men hadde veldig problemer med innsovningsprosessen etter rusen var over....Kjentes ut som hodet ble trekt ned i dass hver gang jeg var i ferd med å gå inn i drømmeland, fikk rykninger i kroppen og turte ikke sove i frykt for at det skulle skje igjen. Det samme skjedde etter jeg hadde tatt bare en av de helgen etter og skulle sove. (Læringskurve = null) SKal skaffe meg test kit for å få klarhet i hva slags jalla etterligning av mdma de inneholder.



Oppfatningen min av varene er vel i retning at jeg ikke helt klarer å bedømme hva som er i de forskjellige knipsa som jeg har hatt tilgang på i det siste. Noen tar veldig lang tid før de gir merkbar effekt mens andre gir raskere effekt men føles ikke overbevisende ut som mdma er virkestoffet. Mer som om noen har prøvd å etterligne mdma effektene for å tjene mer og bruke mindre på ingredienser > derav sier jeg Research Chemicals, Bath salts etc. Fellesnevner er vel at de mangler den psykiske gleden mdma vanligvis medfører. Tygger kjevene, er varm, og alt det der, men kjenner ingen overveldende empati. Så hvis noen kommer over gule chupa chups og eller lysegrønne rolex/krone, så setter jeg pris på om noen har noen formening om hva de måtte inneholde



Sorry, siste mislykkede forsøk på søvn etter siste inntak var 48 timer. Hadde normal puls, spiste uten problemer men innsovning gikk bare ikke.
Vis hele sitatet...
Først av alt, 8 stk på 24 timer er ganske mye. Du er sikkert vell klar over det. Problemet er at stoffet sitt lengere inn i kroppen enn mange tror. Et gullegodt tips jeg har fått bruk av er Paralgin Forte når jeg sliter med søvn etter Ecstasy tripp. Det er relativt "mildt" men det er så sinnsykt deilig å endelig få slappet av.(bruker å være sliten/trøtt)

Rart angående den empati effekten, men kan også være mulig det handler om humøret og settingen du var i.?
Sitat av Diversity Vis innlegg
Kjentes ut som hodet ble trekt ned i dass hver gang jeg var i ferd med å gå inn i drømmeland, fikk rykninger i kroppen og turte ikke sove i frykt for at det skulle skje igjen.
Vis hele sitatet...
Det du beskriver her kan minne om det som ofte blir refferert til som brain-zaps. Jeg opplevde det etter en uke med mye E, forhåndsvis milde men forferdelig ekkelt i de millisekund det "zapper".
Brain-zaps etter mye bruk av MDMA er en godt dokumentert bivirkning som følge av stort inntak. Jeg vet at det ikke er farlig, dog man anbefales å oppsøke lege hvis det fortsetter over en uke..

Som jeg nevnte istad, Paralgin forte(eller noe litt sterkere enn paracet) er konge å ha tilgjengelig etter en heftig E tripp.
Sist endret av urge224; 23. oktober 2015 kl. 00:53.