View Single Post
Sitat av mollypolly Vis innlegg
Var i Sverige på festival for halvannen uke siden, der kom jeg borti noen facebook knips som var helt like norwegian sine. Svensken som hadde dem sa at de ikke inneholdt mdma, men 5-MeO etellerannet jeg ikke husker. Trur det var 5-MeO DiPT. Han sa det var ganske likt mdma, bare litt annerledes (selvfølgelig) og at det varer lenger.
De var prikk like norwegian sine men om det e de samme vet jeg jo ikke. Fikk ikke prøvd knipsen forresten, om noen lurer på hvordan det var.
Vis hele sitatet...
Jeg fikk i alle fall en helt crazy opplevelse på heisenbergene. Men jeg mikset med et par-tre syrelapper så er ikke godt å si.. Etter å lest på nett at man nestne ikke kan badtrippe på LSD om man har MDMA innabords, og slukt den informasjonen rått(), fikk jeg meg litt av en overraskelse. Våknet opp og fant tannkosten min i do, for eksempel. Prøvde i 5-6 timer å kravle på alle fire fra kjøkkenet til soverommet, men jeg hadde ikke sjans. Hallisene tok over hele synet mitt og jeg greide ikke å kordinere en eneste bevegelse.

Kom meg ca en meter borover gulvet i hver etappe før jeg sluknet og hadde helt ekstreme, drømmeaktige opplevelser, der det føltes som gulvet var en portal til en annen verden - sikkert fordi jeg måtte legge ned hodet hver gang en slik bølge kom over meg. Når jeg våknet tenkte jeg, "åja, det er her jeg er, ja", og "nå er jeg tilbake".

Husker ikke engang at jeg har tatt tilfeldige ting fra leiligheten og plassert dem på en helt fjerne plasser på andre rom. Var komisk og litt skremmende dagen etterpå å finne diverse krukker og krydder og dritt på soveromsgulvet.