View Single Post
Very Important Pyrotechnician
Thoryllo's Avatar
Trådstarter
Sitat av UrbanFreak86 Vis innlegg
Ja han fikk til en del elementer som er positive når det gjelder UE.
Men det blir forsatt en smule spesielt og ta bilder inni i et museum og påstå at dette er et funn.
Ts spesifiserte heller ikke at disse bildene var tatt på et museum som var i drift i sitt første innlegg på denne tråden. .
Han antydet at dette var noe han hadde funnet, altså at dette var ekte UE.
Å det var det jo virkelig ikke.
Det er også grunnen til at en del UE individer slenger litt dritt om deg på denne tråden.
Dette har ingen ting med skattejakt eller cash og gjøre.

Ikke vondt ment Thoryllo men når folk kaller deg "Mr.Attentionwhore" så er vel ikke det akkurat en "understatement ".


"Hvis disse guttene hadde brutt seg inn i Gildes pølselager, ville de ha funnet mye pølser...."
Vis hele sitatet...
Jeg kan se at du og andre fikk store forhåpninger av overskrift og første innlegg. Men som du forhåpentligvis skjønner, så ønsket jeg ikke å si hvor dette var i første omgang. Fordi jeg ville være sikker på hva dette var for noe først, og derfor jeg la det ut her. Tråden ble veldig fort poplær, og fikk plutselig mye oppmerkosomhet av media i tilleg, så kan si at jeg også skjønner deg om at "Mr.Attentionwhore" ikke helt er feil (selv om dette ikke var meningen i hele tatt), nettopp fordi det ble skapt så mye oppstyr rundt uvitenheten rundt funnet.

Som jeg skrev i første innlegg:

Noen som vet noe mer om disse torpedoene? Om dette er nye saker, eller gammelt utstyr fra krigen?
Regner med at det gammelt, men det så veldig nytt ut.

En av grunnene til at jeg lurer, er at dette lå ulåst! Hvem som helst kunne funnet denne luken, klatret ned og komme seg inn til disse torpedoene.
Vis hele sitatet...

Selv om ikke selve torpedoene ble så stort (bra på en side, og på den andre siden dessverre for de som hadde større forhåpninger), så ble en luke oppdaget som kunne vært skadelig, og et fint sted for tyveri da denne inngangen til hele torpedobunkeren var åpen til alle tider av døgnet, og samtidlig fikk vi spredd nyheter og kanskje litt interesse for UE.

Peace?

Sitat av paddus Vis innlegg
nå var det vell ikke han som meldte i fra til pressen
Vis hele sitatet...
Alle tok mediene/mediehusene kontaktet med meg først ja. Jeg tipset ingen, men jeg valgte å gi dem den informasjonen og bildene jeg satt på.