Tråd: TRT
View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
For noen kan vel TRT dose være en prestasjonsfremmede effekt? Hvis du spør 10 stk hva bol betyr så vil du få 10 forskjellige svar. Er det ikke greit da at hvis man injiserer testosteron så er det boling?

Sink, sundt kosthold og trening vil vel da være en naturlig form for boling?
Vis hele sitatet...
Ja, det kan ha prestasjonfremmende effekt for de med syklig lav testo som ligger under sitt potensiale, lik effekt som om de skulle hatt normale hormonverdier. Målet med TRT er at du skal ligge på normale nivåer.

Trådstarter trodde åpenbart at TRT ville gi han resultater som bol når han skrev "så trt er ikke som bol å regne?" det var derfor jeg valgte å lage en distenksjon om at trt og boling ikke er det samme, til tross for at trt også er testosterontilskudd.

Hvis du spør 100 stk. med peiling tror jeg svært få vil si at TRT(trene med normale testosteronverdier) er boling...

Når jeg(og folk flest) hører ordet bol og boling tenker jeg de som tar uforsvarlig høye doser for å bygge muskel. Gjerne mikser forskjellige preparater, setter sprøyte i rompa og har en tidsbestemt kur, type 12 uker. TRT behandlingen smører du som regel på huden og du er på det for resten av livet.
Sist endret av Roaccu; 4. november 2019 kl. 21:39.