View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Okei, dette er greia: jeg har rusa meg daglig i veldig mange år, på alt fra hasj til RC's, medisiner, psykedelika og heroin, inkludert fentanyl. MEN, nå har jeg vært nykter en stund frem til jeg sprakk på Torsdag. Da skøyt jeg 100mg Dolcontin, drakk litt alkohol, røyka hasj og spiste piller. Senere den samme Torsdagen tok jeg 25mg Dolcontin til, uten noen form for toleranse. Hadde knapt spist, så alkohol ble løsninga. 100mg til dagen etter, samt alkohol hasj og piller.

MEN SÅ PRESTERTE JEG Å GJØRE DETTE: Fredags formiddag var jeg allerede fin i formen, men tom for morfin. Jeg fikk tilbud om speed, fra en gammel bekjent. Jeg har holdt meg unna speed lenge lenge LENGE nå, fordi jeg elsker rusen, slitt med IV bruk i så mange år, og blitt helt rassert psykisk av det. Mista kjæreste(r), deler av familien, ett utall med venner, motivasjonen til å leve, blitt for lat til å gidde gjøre det jeg gjør meg glad, økonomi and so it goes on.

Igår sprakk jeg på først 0,3 ca IV(uten toleranse), spiste litt for mange blåvalium og drakk alkohol. Igår kveld, rett før midnatt fikk jeg tak i 100mg Dolcontin. Tok max 35(pleier ta 100 uten toleranse) nå tidligere, samt med justeringer med speed innimellom. Siste inntak av Diazepam var for minst 8 timer siden. Sykt lyst til å sove litt, men siden jeg har søvnproblemer vanligvis og i tillegg fant ut at dette var meta, er det veldig vanskelig uten blåvalium eller mogadon.. Ikke sovet i natt.

Jan jeg ta benzodiazepin er i kontrollerte, medisinske former uten at det slukner meg for godt trygt?

VÆR SÅ SNILL Å SVAR MEG SÅ FORT DU HAR LEST TRÅDEN!