View Single Post
Selv med vakuumpakking kommer du ikke til å være 100% safe. Nå finner jeg ikke igjen studien, men det ble gjort en studie på hvor lenge det tok før en hund kunne lukte stoff i vakuumpakket forsegling.

Kort av hva jeg husker:

Ett lag med vakuumpakking - noen få dager før hunden luktet det.
To lag: - over en uke, kanskje to uker før hunden luktet stoffet.
Tre lag: Rundt en måned før hunden luktet stoffet.

Om noen finner studien, link den og tag meg, jeg skulle gjerne likt å bokmerke den.

Edit: En knarkerkompis av meg som drev i amfetaminmiljøet sa at de visstnok strødde hornsalt i dørstokkene for å distrahere bikkja. Dette høres ut som dyreplageri i mine øyne, og om det fungerer har jeg null info om.

Edit2: Og ja, vakuumpakking vil kun fungere om du har vært 100% effektiv i å forhindre lukt utenfor posen. Dvs. ikke ta på noe stoff og deretter ta på utsiden av posen for å forsegle den. Her må brukes hansker, ingenting må berøres etter å ha berørt dop, og er du ekstra forsiktig vasker du alt med isopropanol før du kaster alt av ekstrahansker.

Edit 3: En kompis av meg kom inn i militæret på denne måten. Han hadde røkt, men han dro på innslipp med nye klær, ny lommebok, og alle kort - alt han hadde med seg som ikke var nytt var vasked med desinfiserende stoff(isopropanol antar jeg). Null utslag på pensleprøven deres eller urinprøven da han hadde vært ren en lang tid før innslipp (vet dette er off-topic, men ønsket å ta det med da det viser at hvis du er forsiktig og vasker etter deg, kan det gå om du driter deg ut på veien).
Sist endret av seroto9n; 19. oktober 2019 kl. 05:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.