View Single Post
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg ser for meg at du var rimelig trøtt når du mitt på natten står opp for å late vannet, og at du i halvsøvne på vei tilbake til sengen dupper av litt, slik at denne beskyttelsefunksjonen slår inn og du blir ute av stand til å bevege deg, da hjernen "tror" at du sover.
Jeg er ingen søvnforsker, men jeg er mye mer villig til å tro at det finnes en naturlig forklaring på din opplevelse, fremfor at du opplevde noe overnaturlig.
Vis hele sitatet...
Jeg er i likhet enig med din forklaring som pi* sin. Men jeg var ikke på vei tilbake i halvsøvne etter det skjedde. Derimot ble jeg vettskremt og turte ikke gå tilbake, så gikk ned i stua og undret kraftig over hva i alle dager var det som nettopp skjedde meg.

Fikk vel et slags panikkanfall etterpå tror jeg. Har ikke hatt store psykiske vansker tidligere eller problemer med søvn men nå tenker jeg mye over det før jeg skal legge meg og passer på å ikke drikke for mye så jeg slipper å gå dit på natta igjen for det følte litt ut som at hjertet skulle hoppe ut av brystkassa like etterpå og jeg begynte å svette ganske mye. Derfor ringte jeg kompisen min for å berolige meg men han trodde det bare var kødd, selv om jeg forklarte han at jeg var redd. Har ikke delt dette med noen i ettertid i frykt for å få et stempel.