View Single Post
Hei,

kjøpte noe syre av en kompis i sommer. Den kom på 10 lapper à 200mcg som jeg la i 20 ml med 60% fra polet oppi en liten brun glassflaske. Dagen etter skulle en annen venn prøve varene, og ved å måle opp med sprøyte anslo jeg at han burde fått i seg omtrent 130mcg.
Dette var hans første gang, og etter noen timer kjente han en viss kribling, men til slutt virket det som om det ikke var noe særlig futt i dråpene så vi fyrte oss en joint. Etter en stund opplevde han enkle hallusinasjoner osv. men ikke en skikkelig trip.
Jeg antok at vi hadde latt lappene ligge fort kort til at syren rakk å løse seg skikkelig opp.

Et par uker senere var det tid for at jeg og en tredje kompis skulle innta godsakene, men da også var effekten betydelig svakere enn antatt. Vi hadde håpet å svømme i en psykedelisk sjø, og ble knapt nok våte på tærne.

Spørsmålet mitt er altså følgende: finnes det noen forklaring på dette utenom at han som solgte varene snøt oss? Jeg har sett andre benytte varer fra samme batchen med god effekt, men han drypper selv, og var inne i en betydelig misbruksperiode da han lagde lappene mine, så jeg antar det er her noe har gått galt.
Ingen av de som jeg har nevnt går på noen medisiner, og selv om alle reagerer ulikt på samme dosering så er det jo ikke slik at 150mcg er omtrent som en sterk joint. Lappene var nokså solide der de lå i flasken, men vi passet på å homogenisere væsken (dvs. riste flasken godt) før vi målte opp dosen.
Noen som har tilsvarende erfaringer/opplevd problemer med volumetrisk dosering?