Tråd: Zopiclone
View Single Post
Vært der, gjort det.
168
Sitat av Bomboklat Vis innlegg
Uansett hvor mye medisiner dere tar for å få søvn, så må dere faktisk gi søvnen ett forsøk. Det nytter ikke ta masse Imovane og røyke joints, se film og lese nettforum, og forvente å sovne ut av det blå. Jeg går ut i fra at dere har et søvnproblem iom. at dere får forskrevet slike preparater fra legen, og da anbefales det vel strengt tatt å legge seg for å sove en hvis tid etter inntak av medisin.
Vis hele sitatet...
Jeg legger meg alltid rett etter inntak av medisin, nytteløst. Fikk heldigvis litt over 2 timer søvn i natt, iallefall..

Sitat av bewaah Vis innlegg
I følge felleskatalogen har immovane halveringstid på 4-6t. 7,5mg etter si 6 timer, så 3,75 etter 12t Så du kan godt ha noen mg i systemet etter 15t ved 15mg dose slik jeg forstår det.
Og betydelig forlenget halveringstid ved leversvikt. Ikke for å skremme deg, men kanskje en idé å dra til legen?

Jeg vet rohypnol har blitt brukt til innsoving ved sterk insomnia. Håper du finner ut av det og får orden på søvnen din.

Lykke till
Vis hele sitatet...
Jeg har faktisk Hepatitt C, gentype 3. Skal til kontroll snart.. Takk for det, håper desperat at jeg får sove "normalt" en gang i framtida..

Sitat av Picard Vis innlegg
Zopiclone har lang halveringstid. Fult mulig du kjenner noe fortsatt. De fleste er fortsatt redusert i kognitive oppgaver etter en 7-8 timer natts sovn paa vanlig dose, derfor er ikke det du beskriver noe spesielt merkelig paa 2 - 3 x vanlig dose.
Vis hele sitatet...
Mener noe i den duren jeg og, ja..

Samt en forklaring til han, burde jeg kanskje vise han denne tråden for å vise at det er så alvorlig og plagsomt?
Sist endret av SaerDnAX; 19. juni 2019 kl. 23:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.