View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
Trådstarter DonorCrew
Kort svar: Ja, men ...

Utfyllende svar: Det her kan være en indikasjon på at du ikke liker den endrede sinnstilstanden som f.eks Cannabis kan gi: Den er ikke alltid euforisk, og å "miste seg selv" er en følelse noen kan sitte igjen med. Selvfølgelig kan sopp doseres og du kan ta en liten dose og heller kjenne litt på formen uten å ta et dypdykk i tripping, så kan du se om dette er noe du liker.

Nå synes jeg ordet "tripp" blir brukt mer og mer løst, i min krets er ordet forbeholdt psykedeliske stoffer (LSD, Meskalin, DMT, Psilocybin-holdig sopp og da diverse andre analoger i fenethylamin- og tryptamingruppene). Følelsene du får under sopp vil være endel kraftigere enn det du får under påvirkning av Cannabis. Ja jeg vet Cannabis er mildt psykedelisk, og det kan gi folk ordentlig panikk under "rette" omstendigheter, men sopp vil være enda kraftigere her. Følelsene dine vil bli ganske intense, man kan i et øyeblikk undre seg over sin plass i universet for å så grine som en unge fordi skjønnheten i den solstrålen som treffer trestammen er for mye på en gang.