View Single Post
Det staves Stearin!
Sterain's Avatar
196
Sitat av MÎmTheKeeper Vis innlegg
23 år så ja. Enn du?


Feil. Dessuten så finnes det mange tekster som omhandler Gud som ikke er med i Bibelen.


Feil. Jeg vet ikke hvor jeg skal begynne med dette. Tar kortversjonen og sier at det finnes mange tekster som omhandler Gud. Majoriteten av disse er IKKE med i Bibelen.


Feil. Dette gjelder KUN hvis vitenskapen klarer å motbevise dette. Noe den ikke kan.


Bibelen er de troendes ord. Det er ikke Guds ord. Den er skrevet av mennesker som erindrer hvordan det var. Jeg er ikke kristen, må bare nevne det.

Ingen vet hvor gud er. Det er heller ikke opp til kristne å bevise at Gud finnes. Hvis du betviler dette og ønsker å ytre dette så er bevisbyrden på deg. Igjen, dette er en helt umulig oppgave begge veier, men hvis du skal forsøke så go ahead.
Vis hele sitatet...
Du påstår du er 23, men har logikken til en 14-åring og kunnskapen om rasjonell tekning som en hardt indoktrinert sørstats Redneck. Sorry om det blir litt personlig, men det er slik du fremstiller deg selv i en ganske seriøs debatt om ett seriøst tema, som dreper, tvinger og hater mennesker hver eneste dag.

Så det du sier er, Gud finnes, men har aldri gjort noe for universet, og dette har aldri blitt observert, og kan derfor har denne kunnskapen aldri ha kommet til noe menneske, noen sinne.
Hvorfor tro på Gud om du aldri har hørt om en eneste ting han har gjort, aldri sett han eller aldri har hørt fra han i det hele tatt?
Sist endret av Sterain; 25. august 2013 kl. 03:14.