View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Jeg kan garantere at det finnes en naturlig forklaring, om det var russ eller noe annet, det er ikke godt å si, men med tanke på at det var kvlden 17. eventueltn natt til 18. Mai, holder jeg en knapp på russ eller annen ungdom som hadde det litt gøy. At musikken stoppet når den gjorde, var ren tilfeldighet, det er veldig vanlig å dra unaturlige slutninger, spesdielt påvirket av rusmidler, hjernen er veldig lett å lure, selv når man ikke er påvirket av rusmidler.

Det er selvfølgelig mulig at alt foregikk kun inni ditt eget hode, men er ofte påvirket av faktiske hendelser som kan bli sterkt overdrevet.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener. Har vært borti den følelsen før. Når man tror man hører ett eller annet rart, og så var det bare varmepumpen til naboen f.eks. Det som bekymrer meg litt er at jeg fikk en følelse av at noe var galt mens jeg hørte på denne musikken. Ikke sånn paranoid at noen var ute etter meg, men det føltes som om de som holdt på ute ikke akkurat hadde gode intensjoner. Jeg heller mot din teori, at det hele har en naturlig forklaring, og så har jeg overtenkt situasjonen under kraftig rus. Uansett føler jeg ikke akkurat for å ha noe nattis i natt.