View Single Post
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Bare som en kommentar til det random67489 skriver så lurer jeg egentlig på hvorfor du går så hardt ut for å forsvare rusmisbrukere og folk som har valgt å fucke livet sitt? Jeg mener ikke at de fortjener angrep, men det får de heller ikke.

Har sett deg i andre tråder også hvor du til og med har forsvart partnervold og et så ødeleggende rusmisbruk at kjæresten i desperasjon søker råd her inne, hvor det ikke er noen tvil om at det beste for henne å komme seg ut fra forholdet. Der har du svart at det er mere synd på den aggressive narkiskjæresten som misbruker henne og at hun bør være mer tolmodig og snill med han.
Vis hele sitatet...
Jeg forsvarer gjerne alle folk som sliter og forsøker å ikke dømme eller være nedlatende, uansett om det er hjertefeil, kreft, avhengighet eller psykiske lidelser og jeg synes alle fortjener en sjanse til og den hjelpen som kreves for å komme seg på rett kjøl. Jeg skiller ikke selvpåførte lidelser og andre lidelser, for det kan bli veldig tåkete veldig fort. Og da er vi brått der at tjukkaser ikke får helsehjelp fordi det er selvpåført, selv om det kanskje er en tvangslidelse eller psykiske årsaker til at de har blitt fete.

En grunn til at jeg sier fra når jeg ser tråder jeg føler dreier feil vei er en tråd fra sist sommer. Ei dame har et innlegg der hun åpner seg om hva hun sliter med. Psykopat-samboer, psykiske problemer, dårlig økonomi og hun forteller at hun ikke klarer å finne en vei ut. Jeg leser innlegget hennes og tenker jeg skal skrive noen oppmuntrende ord når jeg ser et par stykker drar den gamle "de som snakker om selvmord jakter bare sympati" strofen. For det er jo helt feil, og den damen trengte virkelig ikke å føle at hele forumet ble til en lynsjemobb. Long story short, jeg glemte av tråden og kom over den noen dager senere. Skrev svar og sendte faktisk også en pm til ts. Hun logget ut samme dag som innlegget ble postet. Dessverre er det en stor sjanse for at hun logget ut for godt for hun har aldri vært logget inn på freak siden den dagen . Ingen her kan jo vite hva som skjedde med henne, om det evt. var krasse tilbakemeldinger på forumet som evt. dyttet henne over kanten, men jeg har nok tenkt et par ganger at jeg skulle ønske jeg faktisk sa fra med en gang.

Så ja, ser jeg ting jeg mener er feil så sier jeg fra. Fikser du deg ikke så kan du jo bare velge å trykke på "ignore knappen" så slipper du å lese innlegg fra meg.

At ingen andre har reagert på at det er flere poster i tråden som virkelig disser ts staten ikke skal betale for narkoen hans er jo skikkelig frekt i mine øyne. Fyren er ferdig med dop.

Du har sett meg forsvare partnervold? Det stemmer virkelig ikke, det ville jeg aldri gjort. Enten bare forsøker du å slå under beltestedet nå eller så tror jeg du har lest feil, eller tatt ting ut av kontekst. Du må gjerne vise meg det innlegget.

Jeg er dyslektiker med add så jeg kan skrive krøkete om jeg blir for ivrig for da glemmer jeg å lese korrektur å da kan det kanskje være vanskelig å skjønne hva jeg egentlig mener. Link til den tråden så skal jeg mer enn gjerne forklare det innlegget for deg.
Sist endret av random67489; 13. mai 2019 kl. 23:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.