View Single Post
Takk for godt svar!
Tingen er at jeg mistet lappen da jeg hadde alprozolam og zopiclone i blodet (zopiclone fra legen men ikke xanor, men retten ga den tilbake, politiet anket tll lagmansretten også men de ga den også tilbake. Den blodprøven ble tatt på grunnlag av falsk kokain spyttprøve, etter den gangen har jeg fått mange falske kokain resultater. Jeg vet ikke hvorfor, jeg har aldri vært nær eller noen gang tatt kokain. Når de stopper spør de om spyttprøven vil slå ut på noe og jeg sier bare "sikkert kokain silk som alle andre ganger" de gidder som regel ikke å ta den da

At zonat ikke fylle helse krav for billjøring var jeg ikke klar over, da skal ieg stoppet med det helt. Men når kan jeg regne med at stoffet er helt ute av blodet? Blir det 50t? Jeg vil absolutt ikke ende opp med at de tar blodprøve så ser de zonat i blodet

Leger er veldig dårlig der, jeg sa til fastlegen tydelig at jeg er avhengi av bil og må ha noe jeg ikke kan få problemer med. Forrige legen som ga meg zopiclone sa det var greit jeg tok 15mg zopiclone, så fant jeg ut senere at 7,5mg er grensen for å beholde førekoret

Jeg har ikke noe problem med å si at jeg har tatt kokain hvis jeg hadde, men jeg har faktisk aldri tatt kokain før så jeg forstår ikke hvordan det kommer positiv hver gang.
Sist endret av Wqjal; 4 uker siden kl. 11:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.