View Single Post
Jeg vet jeg burde ha funnet meg en hobby. Trena, vært mer sosial. Men jeg bruker så mange dager på å ha abstinens. Hver gang tenker jeg at NÅ er det siste gangen jeg ligger i senga og har det jævlig. Men så er det så himla enkelt å få tak i dop. Tenker hver gang at dette er siste gangen jeg ruser meg, men jeg klarer ikke å holde meg til det jeg lover. Skulle ønske jeg hadde turt å åpne meg til noen. Er redd for å ringe anonyme narkomane. Redd for å miste jobben, hus og hjem. Har to barn som jeg har 50/50. Ruser meg ikke når de er her. Men siden jeg har rusa meg i helgen har jeg det slitsomt i dag. Tror ikke de merker noe, for jeg er nødt til å være «normal» når de kommer hjem. Middag, lekser, treninger osv. Men føler meg som verdens verste menneske som driver på med den dritten når de ikke er her. Vet at på torsdag er jeg meg selv igjen, og jeg kjenner på gleden med å se en film, strikke, gå tur med hunden.. Nå gjør jeg bare det som må gjøres, jeg klarer det, men herregud så tungt det er! Har tenkt om jeg skulle dra til fastlegen og bedt om å få tatt urinprøver hver uke. Da har jeg vært nødt til å holde meg unna all dritten..��